Pro zákazníky
Nedošel Vám zakoupený voucher?
Vouchery zasíláme vždy po obdržení platby. Pokud objednávku uhradíte bankovním převodem, Vaši platbu obdržíme obvykle do 2 pracovních dní. Při platbě kartou se k nám peníze dostanou ihned a vouchery Vám zasíláme obratem do několika minut 24 hodin denně. Pokud jste zakoupený voucher neobdrželi, prosím, čtěte dále.
Zkontrolujte svůj uživatelský účet a emailovou spam schránku
- Po obdržení platby jsou uhrazené vouchery vždy připraveny k vyzvednutí ve Vašem profilu na slevy.slevajakbrno.cz/login (přístupové údaje k účtu Vám jsou zaslány na email při první objednávce).
- Zároveň jsou vouchery zasílány i na Váš email. Bohužel se ale občas stává, že email s vouchery může být nesprávně vyhodnocen jako spam a nemusí být doručen nebo je zařazen do emailové spam schránky.
Zkontrolujte správné platební údaje
- Pokud jste již objednávku uhradili a stále se ve Vašem účtu zobrazuje stav „čeká na přijetí platby“, zkontrolujte si, zda jste platbu odeslali správně podle obdržených údajů k platbě.
- Pokud jste např. zapomněli vyplnit variabilní symbol nebo jste zaslali jinou částku, kontaktujte nás na emailu info@slevajakbrno.cz. Napište nám, z jakého bankovního účtu jste platbu posílali, email na který jste provedli objednávku a připojte potvrzení o provedené platbě (např. print screen z internetového bankovnictví). Vaši platbu dohledáme, obratem spárujeme s Vaši objednávkou a případný přeplatek Vám odešleme ihned zpět.
Omylem jste uvedli špatný VS nebo zaslali nesprávnou částku?
Napište nám na email info@slevajakbrno.cz z jakého bankovního účtu jste platbu posílali a připojte potvrzení o provedené platbě (např. print screen z internetového bankovnictví). Vaši platbu dohledáme, obratem spárujeme s Vaši objednávkou a případný přeplatek Vám ihned odešleme zpět.
Nestihli jste uhradit objednávku v termínu?
Pokud se u objednávky ve Vašem účtu stále zobrazuje stav „čeká na přijetí platby“ a doposud jste neobdrželi email o stornu, Vaše objednávka je stále aktivní. Pokud jste objednávku uhradili např. až v den, kdy jste obdrželi email o stornu, dejte nám co nejdříve vědět na email info@slevajakbrno.cz a pokud to bude v našich silách, dodatečně Vám voucher rádi pošleme.
Zapomněli jste heslo?
Pokud se Vám staré heslo někam zatoulalo, můžete si jednoduše vygenerovat nové, stačí kliknout ZDE. Nové heslo Vám bude posláno na uvedený email (pro jistotu si zkontrolujte i emailovou spam složku). Pokud jste nové heslo emailem neobdrželi, obraťte se prosím na email info@slevajakbrno.cz, kde Vám manuálně vytvoříme a pošleme nové přihlašovací údaje.
100% GARANCE
100% garance vrácení peněz
- Pokud se do 14 dnů od zakoupení voucheru rozhodnete a napíšete nám, že byste chtěli voucher z jakéhokoli důvodu vrátit, Vaše peníze Vám vždy a bez zbytečného prodlení zašleme zpět.
- Pokud se restaurace, kde máte zakoupený voucher, dostane do finančních potíží, ukončí svůj provoz nebo neobržíte zakoupenou službu, peníze Vám z pravidla do 30 dnů i dříve od podání stížnosti vrátíme v plné výši. Podmínkou je, že reklamaci musíte podat písemně na email info@slevajakbrno.cz v době platnosti voucheru.
100% garance spolehlivosti a serióznosti
- Finanční prostředky za služby obdrží poskytovatel slevy vždy v čas, takže se Vám nemůže nikdy stát, že byste nebyli obslouženi z důvodu, že poskytovatel slevy neobdržel peníze za nabízenou službu.
Váš tým Sleva jak Brno, jsme tady pro Vás